Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - مسئول کمیته جذب مشارکت های مردمی ، تغذیه و اسکان ستاد اربعین خوزستان گفت:به منظور خدمت رسانی بیشتر به زائران اربعین حسینی 130 نیروی کمکی به صورت افتخاری از ستاد اربعین خوزستان برای خدمت رسانی به مواکب ایرانی در مسیر نجف به کربلا اعزام شدند.

حجت الاسلام سیدمحمود موسوی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نیروهای کمکی شامل مترجم ، آشپز ، کمک آشپز و نیروی خدماتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در صورت نیاز موکب ها، نیروهای کمکی بیشتری به 35 موکب خوزستانی مسیر نجف به کربلای معلی اعزام خواهد شد.
حجت الاسلام موسوی افزود: همه اقلام و نیازهای ضروری و خوراکی مواکب مردمی خوزستان در مسیر نجف - کربلا از محل کمک های خیرین نیکوکار تامین شده است.
به گفته وی مواکب مردمی خوزستان در مسیر نجف به کربلا از سه هفته پیش در این مسیر برپا شده است.
وی گفت: هم اکنون به صورت روزانه نیازهای موکب ها (مراکز پذیرایی) خوزستان بررسی و نسبت به ارسال کمک های مردمی اقدام می شود.
هم اکنون 400 موکب مردمی در اطراف گذرگاه مرزی چذابه در 110کیلومتری شمال غرب اهواز مشغول خدمت رسانی شبانه روزی به زائران مشتاق امام حسین(ع) هستند.
حرکت تدریجی کاروان های اربعین حسینی از گذرگاه مرزی چذابه از 20 روز پیش به صورت تدریجی شروع شده و با نزدیک شدن به روز اربعین (18 آبان) تردد روندی صعودی به خود می گیرد.
6065/ 6037 / 6037
خبرنگار: محمدرضا بنوره ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۹۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان

به گزارش خبرگزاری مهر، سی و هفتمین نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در دادگستری استان و دومین نشست این ستاد در سال ۱۴۰۳ با حضور اعضا برگزار شد.

حجت الاسلام‌والمسلمین اسداله جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های دستگاه قضائی در حمایت از امر تولید و پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مشخص شده است که بخشی از مشکلات و موانع در مسیر سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در بخش‌هایی چون صنعت، گردشگری، کشاورزی و … قابل شناسایی است و امکان برنامه‌ریزی برای رفع آن وجود دارد.

وی افزود: چنانچه فردی سرمایه‌گذار به علت وجود موانع در سرمایه‌گذاری یا تولید، متحمل ضرر و زیان شود این موضوع بازتاب نامناسبی خواهد داشت و مانع از ورود افراد دیگری در عرصه تولید و اقتصاد خواهد شد و تلاش اعضای ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری اصفهان از این پس این موضوع را به طور مستمر در دستور کار خود خواهند داشت.

رئیس دستگاه قضائی استان اصفهان در ادامه از رسیدگی به مشکلات عرصه تولید و اقتصاد در این ستاد به صورت مسأله‌محور خبر داد و تصریح کرد: پیش از این در بیشتر مواقع، رفع مشکلات واحدهای تولیدی و فعالین اقتصادی در ستاد اقتصاد مقاومتی به شکل موردی و مصداقی انجام می‌پذیرفت اما مصوبه جدید اعضای ستاد بدین نحو است که مشکلات و موانع به صورت مسأله محور بررسی شود چرا که با برطرف شدن یک مانع به صورت ریشه‌ای و کامل، ممکن است مشکلات چندین واحد تولیدی در این خصوص، همزمان برطرف شود.

کد خبر 6090970

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین