Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا – با نصب بنر اخطاریه از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ورامین بر روی پست برق مرکز این شهر مبنی بر پرداخت نشدن حقوق موقوفه از سوی شرکت برق منطقه ای استان تهران ، این پست برق در آستانه قلع و قمع قرار گرفت.

به گزارش ایرنا ، در مرکز شهر ورامین و در کنار برج تاریخی آرامگاهی علاءالدوله ، سال هاست که پست برقی قرار دارد که این پست کار توزیع برق بخش بزرگی از شهر ورامین از جمله مجتمع ادارات را بر عهده دارد، اتاقکی که در اراضی موقوفه احداث شده و به دلیل پرداخت نشدن حقوق موقوفه توسط شرکت برق منطقه استان تهران، از سوی اداره اوقاف و امور خیریه ورامین در آستانه قلع و قمع قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ورامین روز یکشنبه در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: این پست برق بیش از 40 سال است که در یکی از موقوفه های ورامین احداث شده و تاکنون بابت تصرف صورت گرفته ، هیچ گونه حق و حقوقی از سوی شرکت برق منطقه ای استان تهران و شهرستان ورامین پرداخت نشده است.
حجت الاسلام سید محمد سیدی افزود: برق منطقه ای نه پذیره اولیه را پرداخت کرده و نه نسبت به پرداخت حق و حقوق ماهانه کاری صورت داده، لذا اداره اوقاف و امور خیریه ورامین مجبور شد تا به منظور دریافت حق موقوفه در مراجع قضایی طرح دعوی کند.
وی افزود: قائم مقام مدیرعامل وقت استان تهران در جلسه ای مشترک با مسئولان اداره اوقاف و امور خیریه ورامین، خواستار توقف پیگیری قضایی و توافق بر سر رفع مشکل شد چرا که به گفته وی، تخریب این پست هزینه های زیادی را به برق منطقه ای تحمیل می کند.
سیدی افزود: با وجود توافقات صورت گرفته، هیچ اقدامی از سوی برق منطقه ای صورت نگرفت و بار دیگر این موضوع از نظر حقوقی پیگیری و دادگاه دو ماه به این شرکت مهلت داد تا به تعهدات خود عمل کند.
وی بیان کرد: با وجود آن که پس مهلت ارائه شده از سوی دادگاه نیز اقدامی از سوی برق منطقه ای صورت گرفت، این بار مسئولان اوقاف ورامین در تهران با مدیرعامل برق منطقه ای دیداری ترتیب دادند تا این مشکل برطرف شود حتی برای نشان دادن حسن نیت ، قیمت کارشناسی شرک برق را که به مراتب کمتر از میزان کارشناسی اوقاف بود مورد پذیرش قرار گرفت و تخفیفی نیز به این شرکت ارائه شد ، ولی باز اقدامی از سوی آن ها صورت نگرفت.
رئیس اداره اوقاف وامور خیریه ورامین افزود: با توجه به این که برق منطقه ای استان تهران به توافقات خود عمل نکرد، موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری و حکم قلع و قمع این پست اخذ شد و در صورتی که تا سه شنبه هفتم آذرماه امسال، این تعهدات عملی نشود، حکم اجرا می شود.
رئیس اداره برق ورامین نیز در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در صورت تخریب این پست، برق بخش اعظمی از شهر ورامین شامل خیابان های مسجد جامع ، شهدا ، طالقانی و مجتمع ادارات ورامین قطع می شود.
مسلم حاجی مزدرانی افزود: اداره برق ورامین هیچ گونه مسئولیتی در قبال حوادث احتمالی پس از تخریب این پست برق را نمی پذیرد و در صورتی که برای ماشین آلات ساختمانی و یا کارگرانی که اقدام به قلع و قمع می کنند ، مشکل برق گرفتگی به وجود آید ، مسئولیتی متوجه اداره برق ورامین نیست.
وی در خصوص عدم پرداخت حق و حقوق موقوفه اظهار نظر نکرد.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۰۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس جوهری صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در استان تهران تکلیف ۸ حوزه انتخابیه در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص شده است، اظهار کرد: دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین به دور دوم انتخابات کشیده شده اند.

جوهری بیان کرد: در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از پیگیری و انجام اقدامات برنامه ریزی شده توسط وزارت کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس خبر داد و عنوان کرد: تفاوت عمده برگزاری انتخابات دور اول و دور دوم، تمام الکترونیک بودن انتخابات در حوزه انتخابیه تهران برای دور دوم است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری تمام الکترونیک انتخابات در تهران برای اولین بار اجرا می‌شود، گفت: امیدوار هستیم با توجه به برنامه ریزی ها و تمهیدات اندیشیده شده، برگزاری انتخابات در بهترین شکل ممکن انجام و سنگ بنایی برای ادوار آینده باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران مزیت برگزاری تمام الکترونیک انتخابات را کوتاه شدن زمان رأی دادن و شمارش آرا عنوان کرد و افزود: امیدوار هستیم با این نحوه برگزاری انتخابات، هم بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان به بازشماری آرا بپردازیم و هم اطلاع رسانی‌ها به مردم در بازه کوتاه انجام شود.

جوهری با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها برای برگزاری دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه ورامین و تهران پای کار هستند، گفت: آموزش‌های لازم هم به رأی دهندگان و هم به عوامل اجرایی انتخابات دور دوم مجلس ارائه خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود عنوان کرد: در این حوزه انتخابیه برگزاری انتخابات، شبیه دور اول خواهد بود و در این راستا همه تمهیدات لازم سنجیده شده و امیدوار هستیم شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور باشیم.

کد خبر 6088190

دیگر خبرها

  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران
  • بازگشت اتباع افغانستانی به کشور خود + فیلم