Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نشانه های حمایت امریکایی ها از گروه های تکفیری گفت: هدف اصلی امریکایی ها؛ ترویج تفرقه و انحراف افکار جهان اسلام از رژیم صهیونیستی و جلوگیری از نفوذ منطقه ای ایران بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از واحد مرکزی خبر، سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در برنامه نگاه یک شبکه یک سیما در ابتدای سخنان خود با ابراز احساس همدردی نسبت به زلزله زدگان استان کرمانشاه از خداوند متعال برای شکیبایی آنها و رفع مشکلاتشان دعا و ابراز امیدواری کرد با همت مسئولان، این مشکلات حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنان اولویت نخست، رسیدگی و حل مشکلات هموطنان است.

سردار سلامی در ادامه شکست داعش را افتخاری برای تاریخ اسلامی دانست و گفت: گروه های تکفیری قصد داشتند ضربات سنگینی را بر پیکره امت اسلام وارد کنند و چهره ای تیره از جهان اسلام در جهان نشان دهند.

وی با بیان اینکه این پیروزی شکست خفت باری برای حامیان این گروه تروریستی بود، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی تکیه گاه اصلی این پیروزی ها بود.

سردار سلامی با تبریک این پیروزی به خانواده های شهدای مدافع حرم و ملت بزرگ ایران ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی سردار فداکار و شجاع و فرمانده رشید هدایتگر میدانی مبارزه علیه گروه های تروریستی بود و نقش قاطع و تعیین کننده در این پیروزی ها داشت که به وی نیز این پیروزی تبریک می گویم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین هفته بسیج و روز 5 آذر سالروز بسیج را تبریک گفت.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا پس از آزادی بوکمال، پایان داعش اعلام شد؟ گفت: آستانه فروپاشی دو دولت در دو سرزمین متصل به هم پس از عملیاتی به یک ثبات و تعادل اطمینان بخش تبدیل شد.

سردار سلامی ادامه داد: ماجرا از آنجا آغاز شد که امریکایی ها احساس کردند نمی توانند در عراق پیروزی های نظامی را به منفعت سیاسی تبدیل کنند و در حاشیه تحولات عراق قرار گرفتند و نتوانستند قانون اساسی دلخواه خود را در عراق تدوین و توافقات و قراردادهای امنیتی مورد نظر خود را در عراق اعمال کنند و نتوانستند حکومت مورد نظر خود را در عراق پیاده کنند و احساس کردند ثمرات هزینه های آنها توسط انقلاب اسلامی در حال بهره برداری است، آنها احساس کردند سرزمین عراق، ایران و سوریه در حال پیوند خوردن است و ژئوپلتیک جدیدی در حال شکل گرفتن است که در فضای هویتی انقلاب اسلامی عمل خواهد کرد بنابراین طبیعی بود که این موضوع کابوس های ناامنی، مرگ و از بین بردن بقای رژیم صهیونیستی را می توانست نوید دهد.


وی اضافه کرد: به همین علت امریکایی ها برای معکوس سازی روند بیداری اسلامی که شکل گرفته بود و از بین بردن حلقه محوری جبهه مقاومت اسلامی از سوی دیگر و برای حذف نفوذ جمهوری اسلامی ایران و پیشگیری از توسعه این نفوذ، فضای امنیت داخلی سوریه را تحت تأثیر قرار دادند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: راهبردهای قدرت ها و گروه های تکفیری که از القاعده در سرزمین سوریه متولد شده بودند با یکدیگر پیوند خورد و داعش به وجود آمد.

سردار سلامی افزود: آنها از احساسات به وجود آمده در دنیای اسلام که تحت تأثیر بیداری اسلامی قرار داشتند بهره بردند و سیاست ها و راهبردهای آنها باهم یکی شد. هرچند که آرمان گروه های تکفیری متفاوت از امریکایی ها بود اما سعودی ها توانستند بین اهداف سیاسی امریکا و آرمان های اعتقادی و سیاسی گروه های تکفیری رابطه ای را برقرار کنند و نقطه آغاز شورش های مسلحانه ای در سوریه از سال 2011 شکل گرفت.

سردار سلامی در ادامه با تشریح حمایت و پشتیبانی مالی برخی از کشورهای منطقه و تجهیز گروه های تکفیری با انواع سلاح ها و توسعه درگیری ها در سوریه افزود: ائتلاف قدرتمند و جدی شکل گرفت و آنها تصور می کردند در مدت یک سال می توانند نظام سیاسی سوریه را سرنگون کنند و آن را از محور مقاومت خارج کنند و آن را در آستانه فروپاشی قرار دادند اما درک عمیق رهبر معظم انقلاب اسلامی و حرکت شتابدار فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانست تکیه گاه معنوی برای نظام سوریه ایجاد کند و اعتماد به نفس را به آنها برگرداند و روند ثبات نظام سیاسی آغاز و انجام شد.

سردار سلامی گفت: منطق جمهوری اسلامی ایران این بود که تغییر سیاسی و کشوری باید بدست مردم و در یک فرایند دموکراتیک انجام شود و تسلیح گروه های مسلح و ایجاد جنگ داخلی در یک کشور راه حلی برای تغییر یک نظام سیاسی نیست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آنها می خواستند سوریه نقطه آغاز بازگشت امریکا به تحولات سیاسی در جهان اسلام و غرب آسیا و خاورمیانه باشد و با این منطق نظام سوریه را تهدید می کردند و همه زمینه ها را فراهم می کردند تا نظام سوریه را از تعادل خارج کنند. جمهوری اسلامی ایران عمق این راهبرد خطرناک آنها را تشخیص داد.

وی گسترش درگیری ها از سوریه به عراق و تصرف بخش های وسیعی از این کشور را در راستای همین راهبردها دانست و گفت: امریکایی ها به سرعت اجازه انتشار این گروه ها را از عراق به سوریه دادند و با حمایت امریکایی ها جغرافیای وسیع بدون مرزی توسط تکفیری ها در بخش های مهمی از عراق و سوریه شکل گرفت.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بر اساس اطلاعات ما سرویس های اطلاعاتی امریکا، عربستان سعودی، امارات، رژیم صهیونیستی و بخش دیگر از کشورهای منطقه دهها جلسه تشکیل دادند که چگونه جریانی را تولید کنند تا بتوانند به عنوان پیاده نظام آنها بر روی زمین حاکمیت سوریه را ساقط کند. از تحلیل رفتارها و پیوند خوردن این راهبردها در سرزمینی مانند عراق که تحت سیطره امنیتی، اطلاعاتی و نظامی امریکاست متوجه می شویم که امریکایی ها از تحرکات گروه های تکفیری آگاه بودند.

وی اضافه کرد: گزارشاتی داریم که در فاصله سال های 2013- 2014 صدها سورتی پرواز هواپیماهای باری امریکا مهمات و سلاح برای تکفیری ها در کشورهای همسایه سوریه پیاده می کرد و اینها توسط کامیون هایی منتقل می شد.

سردار سلامی با اشاره به کدهای مختلف، دلایل و نشانه های همکاری و حمایت امریکایی ها از گروه های تکفیری گفت: هدف اصلی امریکایی ها؛ ترویج تفرقه میان جهان اسلام و انحراف افکار جهان اسلام از رژیم صهیونیستی و جلوگیری از نفوذ و قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی ایران بود.

وی افزود: همه آنچه که به عنوان تفرقه های خونین در جهان اسلام می بینیم چه در لبنان، سوریه و چه در بحرین، عراق و یمن ، نتیجه خوی ددمنشانه، غیرانسانی و شرارت های شیطانی رژیمی است که می خواهد با پول نفت و دلار و تکیه بر قدرت سیاسی و نظامی امریکا صاحب اعتباری در جهان اسلام شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه خطر داعش بسیار جدی بود، گفت: اگر دومینوی پیروزی های داعش و سقوط شهرها ادامه می یافت تقریباً فاجعه عظیم انسانی نه فقط در عراق و سوریه بلکه در بخش های مهمی از جهان اسلام و فراتر از آن اتفاق می افتاد.

سردار سلامی افزود: داعشی ها با ارعاب و بی رحمی و ایجاد وحشت به قابلیت فتح بدون جنگ رسیدند به گونه ای که پیش از رسیدن آن ها، شهر سقوط می کرد. شکل گیری نیروهای مردمی حشد الشعبی و بازیابی اعتماد به نفس ارتش عراق توانست آنها را متوقف کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر جمهوری اسلامی به این نتیجه نمی رسید که این پدیده باید در نقطه ظهور، مهار و متوقف شود، آثار این دومینوی وحشتناک پیروزی های داعش می توانست اکثر کشورهای اسلامی و حتی اروپا و دیگران را تحت تأثیر خودش قرار دهد. زبانه های ضعیفی از داعش تا حدود 40 تا 100 کیلومتری مرزهای کشورمان هم آمدند اما زمانی که احساس کردند ما برای نابودی آنها مهیا می شویم به سرعت آن مناطق را ترک کردند و نتوانستند در کنار مرزهای ما پایگاه های مستحکم و تهدید قابل توجهی را ایجاد کنند.

سردار سلامی اضافه کرد: اگر آنها موفق می شدند بغداد را ساقط کنند و به شهرهای مذهبی عراق هجوم بیاورند و ایجاد ارعاب کنند با توجه به افزایش اعتماد به نفس آنها ممکن بود کشورهای زیادی ازجمله ما درگیر این موضوع شویم.

وی ادامه داد: بنابراین جمهوری اسلامی، بسیار زیبا، نقطه و زمان را تشخیص داد و به موقع و مؤثر عمل کرد.

سردار سلامی با بیان اینکه همواره رهبران بزرگ هستند که تاریخ را می سازند و موقعیت ها را ایجاد و پیروزی ها را خلق می کنند و کشورهای خود را نجات می دهند، گفت: در ایران الحمدلله این استعداد، ظرفیت، حکمت الهی، استعداد و شعور باطنی که قادر است ژرفای عمل و جهات اصلی حرکت دشمن را تشخیص دهد و از روی مدل رفتار، نیات او را بخواند نزد مقام معظم رهبری وجود دارد و ایشان بسیار عمیق و ژرف این ماجرا را تشخیص دادند و به سرعت لوازم لازم برای معکوس کردن روند توسعه قدرت گروه های تکفیری شکل گرفت و این روند در نقطه ظهورش مهار شد و سپس به تدریج و گام به گام اتحادی نیرومند اعتقادی قومی در جهان اسلام علیه آنها شکل گرفت که توانست به سرعت بر این ماجرا غلبه و روند را معکوس کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:­ اگر اروپایی ها بخواهند وارد حریم موشک های ما شوند حریم ها را کنار می گذاریم.

سردار سلامی در برنامه نگاه یک شبکه یک سیما افزود: کشورهای اروپایی در موضوع موشکی سربه سر ما نگذارند و قدرت جمهوری اسلامی ایران را به رسمیت بشناسند.

وی گفت: چون می دانستیم اروپایی ها تهدیدی برای ما نیستند برد موشک هایمان را­ از دو هزار کیلومتر افزایش ندادیم اما اگر مراعات نکنند برد موشک هایمان افزایش می یابد.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه هر عمل ما تابع­ ضوابط راهبردی است، افزود: تا آن دامنه ای که احساس می کنیم تهدید می شویم برد موشک ها را اضافه خواهیم کرد. اگر تا امروز برد موشک هایمان را تا دو هزار کیلومتر حفظ کرده ایم به دلیل محدودیت های فناوری نیست بلکه در این زمینه هیچ محدودیتی برای اضافه کردن برد موشک ها نداریم و آنرا به سادگی افزایش می دهیم.

 

 

      00:00 01:07  


سردار سلامی درباره حمایت مستشاری جمهوری اسلامی ایران از یمن افزود: در همه کشورهای دوست وابسته نظامی داریم و این وابستگان نظامی روابط ما با آن کشورها را در آن حوزه حفظ می کنند.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: حمایت معنوی و سیاسی ما از یمن طبیعی است اما در پی منافع راهبردی در یمن که سعودی ها ادعا می کنند نیستیم.
وی افزود: اکنون که امریکایی ها، صهیونیست ها و سعودی ها از ما می ترسند چرا ما از آنها بترسیم و مواضع خود را مانند حمایت از گروههای فلسطینی و حزب الله لبنان واضح اعلام می کنیم.
سردار سلامی گفت: ایستادگی نظام های سیاسی سعودی و عراق، ارتش ها و نیروهای مردمی دو کشور و حمایت های معنوی جهان اسلام نقش تعیین کننده ای در نابودی داعش داشت.
وی با بیان اینکه بسیج جهان اسلام در این ماجرا شکل گرفت افزود: هیچ ارتش و نیروی نظامی نمی تواند بدون تکیه بر فرهنگ سازمانی پیروزی بخش موفقیت خلق کند.
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه­سلاح ها به تنهایی کارایی چندانی در میدان های نبرد ندارند گفت: تشکیل نیروهای مردمی و در کنار یکدیگر قرار گرفتن رزمندگان مقاومت در یک صف انتقال تفکر و باور بسیجی از ایران به عراق و سوریه بود.
سردار سلامی افزود: موضوعی که در این ماجرا روی داد یکسان سازی هویت فرهنگی نیروهایی بود که کنار یکدیگر می جنگیدند و بجای نگاه به مرزهای جغرافیایی به مرزهای اعتقادی باور داشتند.
وی گفت: شبکه های تبلیغاتی غربی نتوانستند میان این نیروها تفرقه ایجاد کنند.
جانشین فرمانده کل سپاه افزود: اگر از یکدیگر جدا و فقط در مرزهای جغرافیاییمان می جنگیدیم یکی یکی شکست می خوردیم اما دشمنان ما واحد و ما نیز امت واحد هستیم.
سردار سلامی گفت: امکان ندارد ایران امن باشد اما عراق و سوریه امن نباشند و امنیت این کشورها، امنیت منطقه را به همراه دارد.
وی با بیان اینکه رژیم آل سعود و تفکر وهابی به وسیله انگلیسی ها ایجاد شده است افزود: مقامات رژیم سعودی بقای خود را در تکیه بر امریکایی ها و رابطه با صهیونیست ها می دانند.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: در حالیکه رژیم آل سعود از رژیم صهیونیستی خواست با حزب الله برخورد کند اما صهیونیست ها که می دانند هر جنگی به نابودی آنها می انجامد درخواست سعودی ها را نپذیرفتند.
سردار سلامی افزود: حزب الله اکنون با صدها هزار نیروی که در نبردهای سوریه و عراق­، زبده تر شده اند و با دهها برابر موشک هایی که در جنگ 33 روزه داشتند آنقدر قوی هستند که صهیونیست ها فکر حمله به لبنان را نمی کنند اما سعودی ها این را نمی فهمند.
وی گفت: صهیونیست ها خود را به مرگ بیش از پیش نزدیک تر می بینند.
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه رژیم سعودی نقطه وصل امریکا به تکفیری ها و تامین کننده انرژی اصلی تروریست ها است افزود: رژیم آل سعود همه ظرفیت های اعتقادی و اقتصادی خود را برای حمایت از گروه های تروریستی و تکفیری به کار برد.
سردار سلامی گفت: سعودی ها از هیچ تلاشی برای بر هم زدن­نظمی که بوسیله جمهوری اسلامی ایران در منطقه در حال ایجاد است دریغ نکردند.
وی افزود: به گروگان گرفتن نخست وزیر لبنان در عربستان واکنش منفعلانه ای رژیم سعودی در مقابل جریان غالب بر گروههای تروریستی بود در حالیکه این روش ها در جهان عرب نتیجه ای نداشته است.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: رژیم سعودی بر منطقه عربی و اسلامی استوار نیست بلکه در پی قدرت طلبی شیطانی است.
سردار سلامی با بیان اینکه سعودی ها در باطلاق یمن گرفتار شده و عجز و سرگردانی راهبردی دارند افزود: امریکا و رژیم سعودی عادت کرده اند شکست بخورند.
وی گفت: سعودی ها در جنگ با یمن در زمین فقط درجا زده اند و فقط خانه های مردم را بمب باران می کنند.
جانشین فرمانده کل سپاه افزود: یمنی ها در دانش و فناوری درباره موشک بدلیل نیاز دست یافته اند زیرا موشک های زیادی داشتند.
وی گفت: همه پدافند هوایی عربستان نتوانست موشک یمنی را­که به ریاض شلیک شد منهدم کند و موشک فرود آمد.
سردار سلامی افزود: یمنی ها اگر احساس کنند که به شلیک های انبوه موشک نیاز دارند ممکن است این کار را انجام بدهند و قوی تر از موشکی که به ریاض شلیک شد ساخته شود.
وی گفت: تهدیدهای مقامات سعودی­از حد حرف بیشتر نمی شود زیرا ظرفیت های این رژیم­را می شناسیم.
سردار سلامی افزود: زمانی که امریکایی ها، سعودی ها و گروههای تروریست تکفیری در سوریه و عراق بهم گره خورده بودند جلوی آنها گرفته شد.
وی گفت: رژیم سعودی نظام کریستالی بسیار آسیب پذیر و شکننده است که هر کودکی به آن سنگ بزند می شکند.
سردار سلامی افزود: امریکایی ها و سعودی ها اگر بخواهند به­ رفتار خود در منطقه ادامه بدهند فقط شکست های جدیدی را برای خود خریده اند.
وی گفت: امریکا دیگر توانایی ایجاد تحول در جهان اسلام را ندارد بلکه این جهان اسلام است که در حال ایجاد­تغییرات در امریکا­است.
سردار سلامی افزود: هم امریکایی ها هم اروپایی ها و متحدانشان به ویژه صهیونیست ها و سعودی ها تلاش دارند ما را از قدرت تهدید کننده و ویران کننده برای دشمنان منطقه ای و فرا منطقه ای دور کنند.
وی گفت: هرگز درباره قدرتی که ضامن اقتدار راهبردی، امنیت و تسلط سیاسی ما است مذاکره نمی کنیم چون اگر تسلیم اراده سیاسی دشمن شویم این موضوع برای دشمن پیروزی است.
سردار سلامی درباره کمک رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به زلزله زدگان کرمانشاه افزود: سپاه تامین 11 هزار کانکس را برای زلزله زدگان بر عهده گرفته و از جمعه گذشته ارسال و نصب این کانکس ها در مناطق زلزله زده آغاز و حدود 300 کانکس نصب شده است.
وی گفت: امیدواریم این کانکس ها تا 45 روز آینده در مناطق زلزله زده نصب شود.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۷۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما

سرلشکر  سلامی در پیامی خطاب به رئیس سازمان صداوسیما از تلاش‌های رسانه ملی در انعکاس عملیات وعده صادق و تبیین ، تحلیل و بازخوانی ابعاد این واقعه و نمایش پشتیبانی ملت ایران از سپاه و سایر قوای مسلح قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، متن پیام به این شرح است:

«برادر ارجمند آقای دکتر پیمان جبلی

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

عملیات " وعده صادق "جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در "پیروزی حق بر باطل " و واقعه ای عظیم برای ظهور و تثبیت " قدرت اراده ملت ایران " و " نیروهای مسلح کشور " در عرصه بین المللی و فروپاشی قدرت اهریمنی و بازدارندگی تار عنکبوتی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی بود، که دستاوردها و پیامدهای تاریخی و راهبردی آن مایه مباهات ایرانیان غیرتمند و بلکه امت اسلامی و حق طلبان و آزادیخواهان جهان است.

بی تردید  نقش "رسانه ملی" در انعکاس این اقدام حماسی و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد و زوایای شگفت انگیز و معنادار آن در شبکه‌های مختلف ملی و برون‌مرزی صدا و سیما به ویژه نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه سازی فرزندان رشید و شجاع خود در "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" و سایر قوای مسلح و نیز ارائه واکنش ها و بازتاب‌های بین‌المللی آن تحسین برانگیز و درخور تقدیر است.

بر خود وظیفه می‌دانم از مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه "رسانه ملی" تحت راهبری هوشمندانه آن برادر عزیز در این صحنه باشکوه و قدرت ساز تاریخی و نیز همکاری و هم افزایی با " روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی " در این موقعیت خطیر قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

دوام توفیق جنابعالی ، معاونین، مدیران و آحاد کارکنان شریف و رسالت آشنای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج ) و تبعیت از تدابیر، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای ( مد ظله العالی ) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌جویم .»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاهیان کرمانشاه از خیزش دانشجویان غربی علیه جنایات رژیم صهیونیست
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • حمایتی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • سخنگوی سپاه : در عملیات «وعده صادق» ۱۰ کشور به اسرائیل کمک پدافندی کردند / هیچ کشوری نمی‌خواست ما در این اتفاق موفق شویم
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • از طنین «فریاد قدس» تا شنیده شدن استخوان‌های خُرد شده رژیم صهیونیستی/ روسیاهی به زغال صهیونیستی ماند
  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد
  • تفرقه در وزارت خارجه آمریکا/ اختلاف بر سر حمایت تسلیحاتی از اسرائیل است