Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@18:45:36 GMT

اخبار و اقدامات بانک کشاورزی

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۶۵۳۳۸

اخبار و اقدامات بانک کشاورزی

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست ؛اخبار و اقدامات بانک کشاورزی به شرح زیر است.
بانک کشاورزی لرستان جایگاه نخست را در زمینه تراکنش های همراه بانک بدست آورد

مدیریت بانک کشاورزی استان لرستان در پایان مهر ماه 96 با 127 درصد تحقق برنامه در زمینه تراکنش های همراه بانک توانست جایگاه نخست را در میان استان های کشور بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان لرستان ، این مدیریت در 7 ماهه نخست سال 96 توانست 74 درصد از برنامه سال 96 را در زمینه تراکنش های همراه بانک محقق سازد.


بیمه 53602 هكتاراز اراضي گندم و جو در بانک کشاورزی استان زنجان

در 8 ماهه نخست سال زراعي96-97 قريب به 53602 هكتاراز اراضي گندم و جو در استان زنجان  تحت پوشش بيمه کشاورزي قرارگرفتند.

 به گزارش روابط عمومي مديريت شعب بانک کشاورزي استان زنجان  تعداد 2800  بیمه گذارمحصولات خود را تحت پوشش صندوق بيمه كشاورزي استان قرار دادند.


قریب به 25 میلیون قطعه از طیور در استان سمنان تحت پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفتند

در سال زراعی 96-95 قریب به 25 میلیون قطعه از طیور  در استان سمنان تحت پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان سمنان، تعداد 1008بیمه گذار  طیورخود را تحت پوشش صندوق بیمه محصولات کشاورزی این استان قرار دادند.

 
ثبت اسامی 2140 نفر از بیمه گذاران بخش زراعت گندم دیم در سامانه CS در استان بوشهر

در  سال زراعی 96-1395 اسامی 2140 نفر از بیمه گذاران خسارت دیده بخش زراعت گندم دیم در سامانه CS ، به ثبت رسیده و غرامت آنان آماده پرداخت است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان بوشهر ، غرامت گندم دیم در سال زراعی گذشته ناشی از پدیده خشکسالی در سطحی بالغ بر 46000 هکتار بوده است که  مبلغ غرامت آن ،  100 میلیارد ریال است.


پرداخت860 میلیارد ریال تسهیلات آبیاری تحت فشار در بانک کشاورزی استان اصفهان

شعب بانک کشاورزی استان اصفهان 860 میلیارد ریال تسهیلات به مجریان طرح های آبیاری تحت فشار پرداخت کردند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان اصفهان این میزان تسهیلات به 447 طرح پرداخت شده است.


پرداخت860 میلیارد ریال تسهیلات آبیاری تحت فشار در بانک کشاورزی استان اصفهان

شعب بانک کشاورزی استان اصفهان 860 میلیارد ریال تسهیلات به مجریان طرح های آبیاری تحت فشار پرداخت کردند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان اصفهان این میزان تسهیلات به 447 طرح پرداخت شده است.


بیش از 29 هزار واحد دام سبک و سنگین در بانک کشاورزی استان بوشهر تحت پوشش بیمه قرار گرفت
در  سال زراعی 96-1395 بیش از 29 هزار واحد دام سبک و سنگین در بانک کشاورزی استان بوشهر تحت پوشش بیمه قرار گرفتند .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان بوشهر ، این میزان پوشش بیمه ای برای دام های 420 نفر از بیمه گذاران واحدهای دامی این استان در برابر عوامل خطر تحت پوشش قرار گرفت .


پرداخت بیش از6میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی در بانک کشاورزی استان البرز

شعب بانک کشاورزی استان البرز  مبلغ6 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی  پرداخت كردند.

به گزارش روابط عمومي مدیریت شعب بانک کشاورزی استان  البرز ،  این میزان تسهیلات از محل اعتبار تبصره 16بند د قانون بودجه 96 به  معرفی شدگان کمیته امداد و بهزیستی استان  به منظور ایجاد مشاغل خانگي و طرح هاي خود اشتغالي پرداخت شد.


پرداخت بیش از 366 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در استان اصفهان

شعب بانک کشاورزی استان اصفهان  تا پایان مهر ماه سال جاری 366 میلیارد  و 300 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کردند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت  شعب بانک کشاورزی استان اصفهان، این میزان تسهیلات به تعداد 3 هزار و 499 نفر و در راستای طرح ضربتی پرداخت قرض الحسنه ازدواج پرداخت شد.



افزایش هفت هزار نفری تعداد مشتریان فعال همراه بانک شعب استان لرستان در سال 96

در هفت ماهه نخست سال 96 شمار مشتریان پر تراکنش همراه بانک شعب استان لرستان با افزایش بیش از هفت هزار نفرکاربر پرکار، روندی افزایشی را نشان می دهد.

 به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان لرستان، با افزایش آمار مشتریان پرکاربرد همراه بانک، شمار مشتریان پر تراکنش همراه بانک در شعب این استان به بیش از 16 هزار نفر افزایش یافت.


پرداخت بیش از 28 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون در بانک کشاورزی استان بوشهر

شعب بانک کشاورزی استان بوشهر تا پایان آبان ماه سال 96 مبلغ 28 میلیارد و 381 میلیون ریال تسهیلات مکانیزاسیون  پرداخت کردند .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان بوشهر ، این میزان تسهیلات به 61 نفر متقاضی پرداخت شده است .


پرداخت بیش از 202 میلیارد ریال تسهیلات صندوق توسعه ملی در بانک کشاورزی استان اصفهان

شعب بانک کشاورزی استان اصفهان از محل اعتبار صندوق توسعه ملی ازابتدای سال جاری تا کنون مبلغ 202 میلیارد و 121 میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان و مجریان طرح های کشاورزی پرداخت کردند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان اصفهان این میزان تسهیلات از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و به تعداد 79 طرح پرداخت شده است.


راه اندازی واحد1100 تنی بسته بندی خشکبار در شیراز با حمایت بانک کشاورزی

با استفاده از تسهيلات بانك كشاورزي، طرح بسته بندی خشکبار با ظرفيت 1100 تن در شهرستان شیراز  به بهره برداري رسيد.

 به گزارش روابط عمومي مديريت شعب بانک كشاورزي استان فارس اين طرح با اعتباري بالغ بر 11200 ميليون ريال از محل صندوق توسعه ملي احداث شده است .

 شایان ذکر است با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال مستقیم11 نفر فراهم شده است.


پرداخت بیش از 91 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون در بانک کشاورزی استان اصفهان

شعب بانک کشاورزی استان اصفهان از ابتدای سال جاری تا کنون 91 میلیارد ریال تسهیلات در زیر بخش مکانیزاسیون به متقاضیان پرداخت کردند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان اصفهان این میزان تسهیلات به 333 نفر از متقاضیان برای خرید تراکتور ، کمباین ، ماشین آلات و ادوات کشاورزی پرداخت شده است.


احداث سردخانه 1500 تنی درکنارتخته استان فارس با مشارکت بانک کشاورزی

با استفاده از تسهيلات بانك كشاورزي، سردخانه ای به ظرفیت 1500 تن در بخش خشت شهرستان کنارتخته استان فارس به بهره برداري رسيد.

 به گزارش روابط عمومي مديريت شعب كشاورزي استان فارس اين طرح با اعتباري بالغ بر 6800 ميليون ريال از محل منابع داخلی بانک احداث شده است .

 شایان ذکر است با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال مستقیم5 نفر فراهم شده است.


بیمه بيش از 24هزار هكتار از محصولات زراعی استان سمنان توسط بانک کشاورزی

در سال زراعي 96-1395 بالغ بر‌ 24 هزار هكتاراز محصولات زراعی استان سمنان تحت پوشش بيمه کشاورزي قرارگرفت.

 به گزارش روابط عمومي مديريت شعب بانک کشاورزي استان سمنان، تعداد 4748نفرازکشاورزان  محصولات  زراعی خود را تحت پوشش صندوق بيمه محصولات كشاورزي استان قرار دادند.


پرداخت بیش از 120 میلیارد ریال تسهیلات به گلخانه داران توسط بانک کشاورزی استان اصفهان

شعب بانک کشاورزی استان اصفهان  120 میلیارد و 669 میلیون ریال تسهیلات به فعالان طرح های گلخانه ای پرداخت کردند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان اصفهان  این میزان تسهیلات در قالب 31 طرح به کشاورزان پرداخت شده است.


پرداخت 186میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج توسط بانک کشاورزی استان البرز

 شعب بانک کشاورزی استان البرز از ابتدای سال  96تا پایان آبان ماه 186 میلیارد ریال  تسهیلات قرض الحسنه ازدواج  پرداخت کردند .

  به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان البرز،این میزان تسهیلات به تعداد 1786نفر از متقاضیان پرداخت شد.


بیش از 52 هزار نفر تا پایان مهر ماه از تسهیلات بانک کشاورزی در استان اصفهان بهره مند شدند

شعب بانک کشاورزی استان اصفهان  تا پایان مهر ماه سال جاری 11 هزار و 311 میلیون ریال تسهیلات به بیش از 52 هزار نفر از  متقاضیان بخش کشاورزی و صنعت پرداخت کردند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان اصفهان، بیش از 90 درصد تسهیلات این بانک در بخش کشاورزی پرداخت می شود.


قدردانی نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي از بانك كشاورزي

امیرآبادی نماينده مردم شریف استان قم  و عضو هیئت رئیسه مجلس شوراي اسلامي از خدمات بانک کشاورزی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان قم، نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي طی دیداری که با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیرشعب بانک کشاورزی با هدف بررسی روندپرداخت تسهیلات به طرح های بخش کشاورزی به ویژه پرداخت تسهیلات به شرکت تعاونی مرغ وماهی نگین سبزبرگزار شد، از عملكرد بانک کشاورزی دراین زمینه  قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش، طي اين ديدار امیرآبادی طي سخناني ضمن اعلام رضایتمندی ازعملكرد بانك در حمایت از بخش كشاورزي اظهار داشت استان قم با توجه به موقعيت جغرافيايي واقيلمي داراي شرايط خاص بوده ومستلزم حمايت ویژه دستگاه هاي ذيربط از كشاورزان وتوليدگنندگان بخش کشاورزی است.

شایان ذکر است درابتداي اين ديدار خاني مدير ستادي استان در سخناني ضمن ارائه عملكرد بانك كشاورزي استان  به بیان اهم حمايت هاي مالي بانك به ویژه  پرداخت تسهیلات به طرح های بخش کشاورزی پرداخت و مشکلات و موانع موجود در وصول مطالبات بانک را تشریح کرد. وی همچنین خواستار پیگیری تامین مالی تبصره 35قانون بودجه برای مساعدت با بدهکاران شد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۵۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متقاضیان مسکن ملی بخوانند؛ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن

براساس آمار بانک مرکزی، تاکنون، ۴۶/۲۳ درصد از کل قراردادهای تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن بوده که بیش‌از ۵۷ درصد از کل تعهد پرداخت نهضت ملی مسکن این بانک بوده است.

به گزارش خبرآنلاین، ‬ بررسی آمارهای جدید از وضعیت مشارکت بانک‌ها در طرح نهضت ملی مسکن، حاکی از آن است که از بین ۲۶ بانک، عملکرد ۱۸ بانک در این بخش، کماکان صفر است و از تعداد ۸۶۹ هزار و ۳۵۳ نفر واجدین شرایط اخذ تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن، ۷۹۳ هزار و ۷۳۲ نفر موفق به انعقاد قرارداد به مبلغ ۴‌‏/۲۶۶ هزار میلیارد تومان شده‌اند.

در همین راستا، سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن، گفت: تا پایان سال ۱۴۰۲، قرارداد ۳۴۱ هزار و ۸۳۷ واحد مسکونی به مبلغ بیش از ۱۵۳ هزار میلیارد تومان در بانک مسکن به امضا رسیده که بر این اساس بیش از ۵۷ درصد از کل تعهد پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن به عهده این بانک است.

وی ادامه داد: بنا بر آمار، بانک مسکن تاکنون بیشترین میزان مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن را در کل نظام بانکی کشور داشته است؛ چنانکه این بانک از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال ۱۴۰۲ و به تنهایی بیش از ۸۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات نهضت ملی مسکن به ۳۲۱ هزار و ۵۹۹ واحد مسکونی پرداخت کرده که در تاریخ نظام بانکی بی نظیر است.

حسینی با بیان اینکه بانک مسکن با وجود کمبود منابع مالی، همواره تمامی تلاش خود را برای تحقق تعهدات دولت مردمی و خانه‌دار کردن مردم انجام داده و در این مسیر از منابع داخلی خود نیز بیشترین پرداخت ها را انجام داده است؛ افزود: این بانک به رغم دارا بودن تعهدات خود از جمله: تکمیل پروژه‌های متعدد برنامه‌ریزی شده، احداث پروژه‌های ساختمانی شامل یکصد هزار واحد مسکونی در سراسر کشور و اجرای شهر خلیج فارس در سواحل هرمزگان، تمام توان و تلاش خود را برای اعطای تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن و نیز تسهیلات متعدد تکلیفی و حمایتی به کار بسته است.

مدیرعامل بانک مسکن افزود: بانک مسکن در سال ۱۴۰۲ در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز نسبت به پرداخت ۴۴ هزار و ۸۸۵ فقره تسهیلات شامل انواع تسهیلات ازدواج، فرزندآوری، ودیعه، خرید، تعمیر و ساخت مسکن معادل ۹۹ هزار و ۳۳۶ میلیارد ریال به خانواده‌ها اقدام کرده است.

حسینی افزود: همچنین، بانک مسکن در سال ۱۴۰۲، ۳۴ هزار و ۳۵۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به ۱۶ هزار و ۹۵۸ جوان پرداخته است.

وی گفت: پرداخت تعداد ۱۵ هزار و ۶۵۸ فقره تسهیلات حوادث غیرمترقبه بالغ بر ۸ هزار و ۱۸۷ میلیارد ریال در بخش‌های ساخت، تکمیل، معیشتی و کشاورزی در مناطق آسیب دیده در سال ۱۴۰۲ از اقدامات این بانک برای کمک به جبران خسارات و آسیب های وارده به هموطنان عزیز بوده است.

دیگر خبرها

  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند؛ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن
  • اعلام آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد+ جزییات
  • آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد + جزییات
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲