Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده پارلمان ترکیه در نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه بین المجالس کشورهای اسلامی گفت: ضرورت دارد کشورهای اسلامی سفارت خود در قدس را افتتاح کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، برهان آتالای نماینده پارلمان ترکیه در نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه بین المجالس کشورهای اسلامی که امروز (دوشنبه 27 آذرماه) برگزار شده است، گفت: امروز گردهم آمدیم تا نه تنها در مقابل یک تصمیم ظالمانه، که در برابر اقدامی نابخردانه تصمیم گیری کنیم، لذا باید راه حل قطعی برای رفع اشغال قدس شریف بیابیم و همه در برابر آن ایستادگی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروزه اختلافات بین امت های اسلامی نسبت به گذشته افزایش یافته است، تصریح کرد: همانگونه که اطلاع دارید در گذشته امت واحدی بودیم که به قومیت ها تبدیل شدیم. قتل و جنگ و خونریزی، بین کشورهای مختلف و در منطقه سبب شده حتی برخی عزت را در یهودی ها ببینند.

آتالای با اشاره به آیاتی از قرآن کریم مبنی بر اینکه "ای کسانی که ایمان آورده اید، به ریسمان خدا پناه آورید"، گفت: چنگ اندازی به ریسمان خدا برای پیروزی فلسطین با تکیه به وحدت امت های اسلامی بهترین راهکار است، بنابراین باید حرکتی انجام دهیم که نتیجه آن پیروزی باشد. امیدواریم در این جلسات به راه حل هایی دست یابیم یا اختلافات نتیجه ای نخواهد داشت.

نماینده پارلمان ترکیه در این نشست با بیان اینکه جلسات و مذاکرات به تنهایی کافی نیست، گفت: باید گام های عملی برداشت، رئیس جمهور ترکیه نیز تاکید کرده است که قدس به عنوان پایتخت فلسطین باید به رسمیت شناخته شود، همچنین کشورهای اسلامی سفارت خود در قدس را افتتاح کنند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۲۰۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با برپایی تجمع خودجوش از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، عصر امروز یکشنبه، نهم اردیبهشت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در تجمعی خودجوش حمایت خود را از دانشجویان معترض به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در کشورهای اروپایی و آمریکا اعلام کردند.

دانشجویان تجمع کننده برخورد با تجمع‌های انسان دوستانه و مدافع حقوق مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرده و این نوع برخورد را نقض حقوق بشر و آزادی بیان در کشورهای مدعی دموکراسی دانستند.

دانشجویان در این تجمع با شعار دادن مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم اعلام کردند.

کد خبر 748894

دیگر خبرها

  • بورل: چند کشور بزودی کشور فلسطین را به رسمیت خواهند شناخت
  • فیدان: مشتاقانه منتظر محاکمه مقامات اسرائیل هستیم
  • خشونت با دانشجویان ذات اصلی آمریکا را نشان داد
  • اعلام آمادگی مجدد راه آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • امارات ولش کن، ما اماراتش کردیم | کدام کشورهای همسایه را آباد کردیم؟ | فیلم
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر