Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمود نوربخش روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در ساری گفت : با توجه به آغاز اجرای برنامه ششم توسعه کشور ، اگر طرح های نیمه تمام به صورت ویژه پیگیری نشوند ، از ردیف بودجه سال 97 حذف خواهند شد.
بر اساس گزارش های رسمی بیش از سه هزار طرح نیمه تمام در مازندران وجود دارد که بخشی از آنها طرح های ملی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با تاکید بر این که همه مدیران استانی به همراه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید از طریق وزارتخانه ها پیگیری های لازم را در مورد طرح های عمرانی نیمه تمام و فاقد ردیف اعتباری انجام دهند ، افزود : امروز بسیاری از طرح های زیر بنایی نیمه کاره استان نظیر سد سازی ، آب رسانی ، فاضلاب ، ساخت بیمارستان و راهسازی باید در اولویت پیگیری تخصیص بودجه قرار بگیرند.
وی اعتبار ملی و استانی عمرانی امسال استان مازندران را 10 هزار و 900 میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت : بر اساس اعلام سازمان مدیریت برنامه ریزی استان ، تا کنون چهار هزار و 910 میلیارد ریال از این مبلغ تخصیص یافته است.
نوربخش به وجود 23 طرح ملی نیمه تمام دستگاههای اجرایی استان با یکهزار و 850 میلیارد ریال اعتبار اشاره کرد و افزود : تا کنون 480 میلیارد ریال از این مبلغ تخصیص یافته است.
وی گفت که از محل اعتبارات سفر استانی هیات دولت به مازندران نیز امسال 2 هزار میلیارد ریال تخصیص یافته است.
مجموع اعتبار مصوب سفر مهر ماه سال 94 رئیس جمهوری به مازندران 9 هزار و 907 میلیارد و 864 میلیون ریال بود .
کاروان دولت تدبیر و امید در بیست و سومین سفر استانی خود در دولت یازدهم که مهر ماه سال 94 صورت گرفت 42 مصوبه برای توسعه این خطه شمال کشور به تصویب رساند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با ذکر این نکته که 72درصد اعتبارات امسال طرح های عمرانی استان های کشور ملی است ، گفت : به همین دلیل پیگیری برای گرفتن اعتبار این طرح ها ضروری است.
وی تاکید کرد که برخی از طرح های مهم و زیر بنایی که مطالعات آن به پایان رسیده ولی در جدول اجرایی قرار نگرفته است، باید با پیگیری جدی از بودجه ملی و استانی برخوردار شوند.
** لزوم پیگیری اعتبار برای سه طرح سد سازی و 2 طرح آب رسانی
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای مازندران هم در این نشست گفت : در حال حاضر برای ساخت سدهای کسلیان ، ظالم رود و سجاد رود و 2 مجتمع آب رسانی رامسر ، تنکابن و عباس آباد و آبرسانی شهرستان ساری و میاندرود یک هزار و 300میلیارد تومان نیاز است، که در اولویت پیگیری قرار دارد.
ابراهیم یخشکی افزود : به طور یقین با عملیاتی شدن این طرح ها ، وضعیت تامین و مصرف آب شرب و کشاورزی مازندران بهبود می یابد.
مطالعه سد کسیلیان با ظرفیت 170میلیون متر مکعب در وزارت نیرو به صورت مشترک برای استان سمنان و مازندران به پایان رسیده است ، اما با توجه به مشکلات مختلف زیست محیطی این طرح با بازنگری با ظرفیت 50 میلیون متر مکعب فقط برای تامین آب مازندران تغییر یافت .
به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این جلسه ساخت طرح های عمرانی بیمارستانی ساری، قائمشهر، تنکابن و بهشهر و اجرای طرح آب و فاضلاب در شهرهای گلوگاه، نکا و بهشهر در شرق مازندران نیز مورد تاکید قرار گرفت.
همچنین تهیه طرح جامع شهر های پل سفید، شیرگاه و شیرود در این شورای به تصویب رسید.
خبرنگار : سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6990/1654

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۷۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، سامان احمدزاده روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه امسال برای اجرای آسفالت و لکه گیری ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است، اظهار کرد: از این میزان ۶ هزار میلیارد ریال در قالب آسفالت اساسی معابر اصلی و ۶ هزار میلیارد ریال نیز برای لکه گیری اساسی در قالب خدمات محله‌ای هزینه می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با بیان اینکه این طرح بر اساس اولویت‌بندی کمیته فنی شهرداری اجرا می‌شود، گفت: در سال گذشته نیز ۳۲۲ هزار تن آسفالت با اعتبار پنج هزار میلیارد ریال در معابر اصلی و محلات این شهر اجرا شد.

احمدزاده، ادامه داد: بر اساس افکارسنجی انجام شده، شهروندان تبریزی رضایتمندی بیشتری از عملکرد شهرداری تبریز در حوزه آسفالت در سال گذشته نسبت به سال‌های قبل داشتند و یکی از مطالبه‌های آنان در سال ۱۴۰۳، آسفالت معابر و محلات است.

وی یادآور شد: معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز در راستای ارتقای کیفیت و طول عمر آسفالت معابر، نظارت مستمری در مراحل مختلف تولید، انتقال و توزیع آسفالت دارد.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: معابر اصلی شهر و محلاتی که نیاز به آسفالت‌ریزی و یا لکه‌گیری دارند، توسط مناطق دهگانه و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز احصا شده و بر اساس اولویت و نیاز مناطق آسفالت‌ریزی می‌شود.

احمدزاده، افزود: در فروردین ماه سال جاری با وجود شرایط جوی نامساعد، ۱۴ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در سطح شهر انجام شده است که این میزان از اردیبهشت تا پایان سال به صورت جهشی هر ماه اجرا می‌شود.

کد خبر 6088636

دیگر خبرها

  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • پیگیری طرح نیمه تمام آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟
  • تداوم پایداری جوی تا نیمه هفته آینده در مازندران
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز- اصفهان