Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز ،عیسی کلانتری گفت: اینکه اکنون اعلام شده سازمان حفاظت از محیط زیست با ادامه احداث پروژه شهید شوشتری موافق است صحت نداشته و ما تنها با پذیرش برخی از شروط سازمان اجازه این کار را خواهیم داد.

وی افزود: بدون شک عبور یک بزرگراه از میان یک جنگل و فضای حفاظت شده نیازمند رعایت برخی اصول و ضوابط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به جدی ترین درخواست سازمان حفاظت محیط زیست برای پذیرش درخواست شهرداری مبنی بر عبور بزرگراه شهید شوشتری از جنگل سرخه حصار تصریح کرد: شرط اصلی ما برای پذیرش درخواست شهرداری، طراحی ادامه پروژه به صورت تونل است و ما در صورتی اجازه خواهیم داد که پروژه شهید شوشتری از میان جنگل سرخه حصار بگذرد که شهرداری تصمیم به اجداث تونل در بخش منطقه حفاظت شده بدهد.

کلانتری در رابطه با اقدامات صورت گرفته به منظور بهبود وضعیت بوی نامطبوع محدوده ای از مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) به سمت تهران تصریح کرد: به این خاطر که فرودگاه امام خمینی (ره) یک فرودگاه بین المللی است، مسئله بوی نامطبوع مسیر این فرودگاه به طور جدی در دستور بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ریاست جمهوری نیز در این رابطه تاکید ویژه ای داشته اند و برای تغییر شرایط وارد عمل شده ایم.

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست با اشاره به مسیر 5 کیلومتری که بیشترین بوی نامطبوع در آن استشمال می شود خاطرنشان کرد: 15 واحد آلاینده در مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) سبب ایجاد بوی بسیار نامطبوع در محدوده فرودگاه امام خمینی (ره) شده اند و تذکراتی به این واحدهای آلاینده ارائه شده است.

کلانتری افزود: واحدهای آلاینده که توان اصلاح را داشته باشند تغییر وضعیت داده در غیر این صورت باید فعالیت خود را متوقف کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که مشکل بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) در چه بازه زمانی برطرف خواهد شد؟، گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، کار اصلاح وضعیت واحدهای آلاینده در مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) تا تابستان سال 97 برطرف خواهد شد.

705

عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست بزرگراه شهید شوشتری بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام جنگل سرخه حصار واحدهای آلاینده

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از ادامه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: قرارداد این پروژه که شامل اجرا و حفاری شمع و فونداسیون سرشمع، ستون و عرشه است، تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مشخصات کلی پروژه احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) اظهار کرد: قرارداد این پروژه با عنوان پروژه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) به سمت خیابان شریف واقع در محدوده مناطق ۸ و ۱۱ شهرداری اصفهان بسته شده است.

وی افزود: از تأثیرات شاخص این پروژه می‌توان به کاهش ترافیک روی پل امام خمینی (ره) و سهولت دسترسی به خیابان‌های شریف و درخشان اشاره کرد.

کد خبر 748630

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • احداث زیرگذر بزرگراه شهید چمران تا پایان سال ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان