Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران –ایرنا – سرمربی تیم فوتبال زنان شهرداری بم گفت: مردم بم تجربه بسیار تلخی از زلزله سال 82 دارند و احساس هموطنان غرب کشور را درک می کنند امیدواریم کمک ها از سوی مردم بویژه دولت تا استقرار کامل آرامش در منطقه و اسکان دایمی زلزله زدگان ادامه یابد.

مرضیه جعفری ، روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود: تعدادی از بازیکنان ما به همراه محموله های کمک از سوی همه عوامل باشگاه راهی مناطق زلزله زده غرب کشور شده اند و معتقد هنوز تا برقراری آرامش روانی در این منطقه فاصله داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس آمار رسمی پنجم دی ماه 1382 زلزله ای به شدت 6٫6 ریشتر شهر بم و مناطق اطراف آنان را لرزاند که هزاران نفر کشته و مجروح در برداشت و این زلزله در بعضی مناطق موجب تخریب 100 درصدی مناطق مسکونی شد.
این مربی با سابقه فوتبال زنان گفت: اگر از مردم خواسته شود تا استقرار کامل خانواده ها ماهانه به آنان کمک کنند این کار را می کنند اما دولت و مسئولان بخش های مختلف در این زمینه وظایف جدی دارند و باید برنامه های خوبی را برای کاهش آلام مردم زلزله زده اجرا کند.
وی با بیان اینکه جمع آوری کمک ها اهمیت زیادی دارد ، اما مهم تر از آن توزیع درست این کمک ها به آسیب دیدگان است ، اضافه کرد: باید کمک ها با یک توزیع مناسب در اختیار زلزله زدگان قرار گیرد بویژه که علاوه بر زلزله مردم با چالش سرمای هوا نیز مواجه هستند که مشکلات آنان را چند برابر افزایش داده است.
سرمربی تیم فوتبال زنان شهرداری بم که سابقه چهار دوره متوالی قهرمانی رقابت های فوتبال بانوان را در کارنامه دارد ، گفت: متاسفانه با وجود برگزاری حدود 10 دوره رقابت های لیگ ما همچنان شاهد اشتباهات داروی هستیم که این اصلا به نفع فوتبال زنان نیست.
جعفری ادامه داد: نمی گویم داوری ها مغرضانه است اما اشتباهات داوری گاهی در روند بازی و نتیجه تاثیر به سزایی دارد و متاسفانه در فصل جاری نیز ما شاهد اشتباهات داوری هستیم و نسبت به این شرایط شاکی هستیم.
این مربی خاطر نشان کرد: باید برای مربیان در طول سال دوره های باز آموزی و توجیهی برگزار شود و زمینه برای حضور بیشتر این مربیان در تورنمنت ها و رقابت ها فراهم شود تا سطح گله و شکایت از روند داوری کاهش یابد.
وی با تاکید بر اینکه داوری ها مغرضانه نیست ادامه داد: مشکلات داوری در فصل گذشته موجب شد تیم شهرداری بم با وجود توانمندی شانس قهرمانی را از دست بدهد.
او در خصوص انتقادات همیشگی از این تیم برای در اختیار داشتن تعداد زیاد ملی پوش گفت: متاسفانه همیشه چنین انتقاداتی از تیم شهرداری بم وجود داشته اما نکته جالب این است که اکثر تیم های صدر جدول از جمله سپاهان اصفهان ، شهرداری سیرجان ، راه یاب ملل سنندج اگر نگوییم بیشتر از ما لااقل هم اندازه ما از حضور ملی پوشان بهره می برند و این انتقادی منصفانه به شهرداری بم نیست.
وی خاطر نشان کرد: درست است که در حال حاضر با سه امتیاز بیشتر از سایر صدرنشینان در قله جدول قرار داریم اما ما هنوز بازی های سخت دور رفت را در پیش داریم و اینکه تصور کنیم همچنان در صدر می مانیم یا از هم اکنون خود را قهرمان تصور کنیم تفکری کاملا اشتباه است.
جعفری، در خصوص دیدار تیمش در جریان هفته چهارم رقابت های لیگ در برابر سپاهان گفت: پیروزی ما در برابر این تیم به معنی اینکه ما خیلی از آن بهتر هستیم نیست ، درست که بازیکنان ما برای قهرمانی و انجام بهترین بازی ها هم قسم شده اند اما شاید باید بگوییم تیم سپاهان در برابر ما روز خوبی را تجربه نکرد .
این مربی فوتبال زنان اضافه کرد: تیم سپاهان بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد.
وی سطح این دوره از رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: جز یکی دو تیم که به نظر می رسد فقط می خواهند در لیگ حضور داشته باشند ، بقیه با قدرت و آمادگی خوبی شرکت کرده اند و پیش بینی نتایج دیدارها و روند جدول تقریبا غیر ممکن است .
به گفته جعفری ، وقتی تیم ذوب آهن طی یک هفته شهرداری سیرجان را به عنوان یک مدعی قهرمانی شکست می دهد و در برابر استقلال خوزستان تن به شکست می دهد بیانگر غیر قابل پیش بینی بودن رقابت ها و تلاش مضاعف همه برای ایستادن در بهترین جایگاه این جدول است.
وی همچنین تیم پالایش گاز ایلام را از تیم های شگفتی ساز این فصل معرفی کرد و گفت: هفته پنجم رقابت ها با همیاری آذربایجان غربی بازی داریم که تیمی منسجم بوده و حریفان را با مشکل مواجه می کند.
جعفری گفت: امیدوارم بازیکنان ما بتواند بازی کم اشتباهی در برابر این تیم داشته باشند تا سه امتیاز این بازی را نیز بدست آوریم .
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**1828** 1823
خبرنگار: خدیجه روزبهانی ** انتشار: طاهره نبی اللهی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۵۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد

یکی از داوران لیگ برتری که اکنون در فوتبال در یک پست و مقام دیگر هم فعالیت می‌کند، سید علی اصغر مومنی است؛ داوری که این فصل دیدارهای حساسی را سوت زد و این هفته نیز در کوبل داوری دیدار تراکتور و استقلال حضور دارد.

سید علی اصغر مومنی که دو سال از شروع فعالیت او به عنوان رئیس هیئت فوتبال شهرستان چالوس می‌گذرد، روز گذشته تصمیم گرفت از سمت خود استعفا دهد و پس از دو سال ریاست هیئت را به شخص دیگری تحویل بدهد.

در دوران حضور او، کلاس‌های مختلف مربیگری فوتبال و فوتسال ایران و آسیا برگزار شد و همچنین در پایان نیم فصل شاهد این بودیم که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر، یک شهرستان میزبان دوره دانش افزایی تمامی داوران لیگ برتر بود و این اتفاق به میزبانی هیات فوتبال شهرستان چالوس رقم خورد.

اسماعیل بابائی، دوست مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال شهرستان چالوس تایید کرد که سید علی اصغر مومنی رئیس هیئت فوتبال این شهرستان از سمت خود استعفا داده و تنها در امر قضاوت به فعالیت خود در فوتبال ادامه خواهد داد.

کد خبر 848412 برچسب‌ها ویژه ورزشی داوری فوتبال

دیگر خبرها

  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • سیل مرگبار کنیا/ جستجو برای یافتن ۹۱ مفقودی همچنان ادامه دارد
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • استقرار جوی پایدار در البرز تا چهارشنبه/ دمای هوا افزایش می‌یابد
  • آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
  • ادامه سیاست ادواردز؛ آرنه اسلوت قدرت نقل و انتقالاتی ندارد