Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@02:08:04 GMT

پژوهشگران برتر استان اصفهان تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۱۱۲۴۲

پژوهشگران برتر استان اصفهان تجلیل شدند

۱۸ پژوهشگر برتر استان اصفهان همزمان با هفته پژوهش و فناوری در مراسم اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان، معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری اصفهان شامگاه دوشنبه در آیین اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان اصفهان گفت: این پژوهشگران در بخش های کشاورزی و دامپزشکی، علوم پایه، علوم انسانی، علوم پزشکی، فنی و مهندسی، هنر و معماری، دستگاه های اجرایی، فن بازار، دانش آموزی و دانشجویی، انتخاب و تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی اصغر ذاکری هرندی با اشاره به اینکه سیزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان اصفهان از ۱۸ تا ۲۰ آذر سالجاری در محل نمایشگاه های بین المللی استان برگزار شد، افزود: امسال تلاش کردیم تا بصورت تخصصی، سرآمدترین پژوهشگران برتر را انتخاب کنیم به همین دلیل تعداد آنها را کاهش دادیم و ۱۸ پژوهشگر برتر انتخاب شدند.
وی با اشاره به فعالیت پنج کمیته در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان گفت: امسال برای نخستین بار، مسئولیت کمیته آموزش، ایده های برتر و فن بازار را به شرکت شهرک های صنعتی اصفهان واگذار کردیم تا فرصتی برای معرفی پژوهشگران برتر در این عرصه نیز فراهم شود.
مشاور استاندار افزود: امسال در غرفه استانداری میز مذاکره برای گفت و گو بین صاحبان ایده و سرمایه گذاری در نظر گرفته شده بود.
مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری اصفهان گفت: این نمایشگاه تخصصی در فضای مفید یکهزار و ۷۵۰ مترمربع با مشارکت ۳۵ مجموعه دولتی و خصوصی و واحدهای پژوهشی برپا شد.
ذاکری هرندی افزود: ۷ مشارکت کننده این نمایشگاه از دانشگاه های بزرگ استان بودند و بزرگترین غرفه متعلق به آموزش و پرورش بود.
وی سهم مشارکت کننده بخش خصوصی را ۲۸ درصد و بخش صنعتی را ۸ درصد اعلام و تصریح کرد: مشارکت بخش خصوصی در این نمایشگاه نسبت به سال گذشته ۱۱ درصد افزایش یافته است.
ذاکری هرندی اضافه کرد: در کنار نمایشگاه، کارگاه های آموزشی مانند تجاری سازی فناوری، آشنایی با مراکز رشد، پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان، مهندسی خلاقیت و ایده پردازی، مدیریت شهری و گردشگری خلاق، ارتباط موثر صنعت و دانشگاه و مرکز تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی برگزار شد.

در این مراسم ۱۸ پژوهشگر برتر به همراه سه طرح برتر تجلیل شدند. علاوه بر این از سه طرح دانش آموزی برتر نیز تجلیل به عمل آمد. برای هر پژوهشگر برتر در کنار اهدای جایزه نفیس، مبلغ ۳میلیون تومان کمک هزینه تحقیق طرح ارائه شد.

اسامی پژوهشگران برتر استان اصفهان به شرح زیر است:

۱- دکتر مسعود افرند

۲- دکتر علیرضا امیری

۳- دکتر شمس الدین ایوبی

۴- دکتر محمود بهبودی

۵- دکتر محسن تقی زاده

۶- دکتر امیر هوشنگ جلالی

۷- دکتر محمد خاقانی 

۸- دکتر علی ربانی

۹- دکتر احمد شاهی وزیر

۱۰- دکتر ابراهیم شیرانی

۱۱- دکتر سید فرهاد عقیلی

۱۲- دکتر جعفر قیصری

۱۳- دکتر محسن گلپرور

۱۴- آیت الله هادی نجفی

۱۵- دکتر محسن نیاسی

۱۶- دکتر مجید مقدم

۱۷- دکتر مهرداد مدرسی

۱۸- دکتر اونت فیسی

سه طرح پژوهشی برتر استان به دکتر سعید سامانی مجد، دکتر مریم گل آبادی و دکتر مجید کوهی تعلق گرفت.

آیه خورشیدیان، فاطمه کبیری و زهرا امینی برنده سه طرح دانش آموزی برتر استان بودند که تجلیل شدند.

به گزارش ایمنا، سیزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان اصفهان از ۱۸ تا ۲۰ آذر سالجاری با هدف شناسایی و معرفی توانمندی های پژوهش و فناوری و پژوهشگران برتر دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و سازمان های اجرایی، تجاری سازی یافته های پژوهش و فناوری (فن بازار)، همکاری بین پژوهشگران، برقراری ارتباط مراکز صنعتی و تولیدی با مراکز تحقیقاتی و نهادینه کردن پژوهش در سطح جامعه با شعار ' پژوهش تقاضا محور و تجاری سازی فناوری، زیربنای تولید و اشتغال ' در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برگزار شد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۱۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به همت پژوهش سرای برهان کتاب «عشق برتر» منتشر شد

عشق به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام از جمله شاخص های مهم شیعه گری است که در ایران اسلامی همواره ساری و جاری بوده است. به همین منظور اساتید و علمای بزرگ در حوزه های مختلف علوم عقلی و نقلی سعی داشته‌اند این محبت و عشق خود به معصومین علیهم السلام  را ابراز کرده و به ساحت ایشان ادای احترام کنند.

استاد فاطمه اعتمادی رحمة الله علیها از جمله اساتید فقید حوزه بود که سالها عمر با برکت خود را صرف بیان فضائل و بیانات آن مواضع رسالت و خزائن علوم نمود.

در کتاب عشق برتر، با تلاش جمعی از پژوهشگران مدرسه علمیه فاطمةالزهرا سلام‌الله‌علیها توس (پژوهش سرای برهان) سعی شده است بخشی از بیانات آن عالمه فاضله را که با موضوع محبت و ولایت اهل بیت علیهم السلام ایراد شده است جمع آوری کرده و بدین وسیله گامی در جهت انتقال این مفاهیم ارزشمند به نسل‌های آینده برداشته شود.

دیگر خبرها

  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • فناوری جدیدی برای دیدن درون سلول‌های سرطانی
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • به همت پژوهش سرای برهان کتاب «عشق برتر» منتشر شد
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود